JAGSKRATTARIDAG

Åkte tefat bakom bilen igår igen och har lärt mig sladda, haha creds?
Vi körde lasergame också, det va riktigt roligt. Ett spel där man har typ vapen med laser strålar som man ska skjuta på varandra. Lite läskigt när man smög på varandra (Y)
Är typ sjukt sugen på att köpa massa smycken! 
Köpte jordens snyggaste örhängen på gina tricot, hittar ingen bild på dom, men ni får lita på att jag har bra smak ;)


Men idag blir det nog att chilla, vill ladda ner massa musik till min ipod och bränna någon skiva som vi kan ha i bilen. Det är nog det som jag har som plan att göra iaf!

nu ska jag väcka björnen som sover och fixa frulle!
Simma lugnt.




/ JASMINE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0